Pinkfong - puzzle online
Pinkfong (koreański: 핑크 퐁) to marka edukacyjna dla dzieci SmartStudy, południowokoreańskiej firmy zajmującej się edukacją rozrywkową. Pinkfong składa się głównie z piosenek dla dzieci, z których najbardziej znany to „Baby Shark”, z ponad pięcioma miliardami wyświetleń na YouTube. Ich kanał edukacyjny ma ponad 31 milionów subskrybentów, z kolorowym programem opowiadań, śpiewania piosenek i tańców reprezentowanych przez różowego lisa o imieniu „Pinkfong”. Globalna firma opracowująca produkty ma ponad 4000 filmów dla dzieci, piosenek, gier i aplikacji. == Historia == === Formacja === Pinkfong powstał wraz z początkiem SmartStudy w siedzibie głównej w Seulu w czerwcu 2010 r. Oddział w Los Angeles z kilkoma pracownikami otwartymi w 2016 r., A kolejny znajduje się w Szanghaju. Bin Jeong, dyrektor generalny amerykańskiego oddziału, powiedział, że nazwa została stworzona z postaci różowego lisa, a zabawny dźwięk „fong” brzmiał podobnie do „telefonu”. W centrum uwagi są dzieci w wieku od jednego do pięciu lat. Do 2015 r. Firma wydała 520 aplikacji mobilnych z aplikacjami centralnej bazy, takimi jak „Pinkfong Nursery Rhymes”. Dyrektor finansowy i współzałożyciel firmy SmartStudy, Lee Ryan Seung-kyu, powiedział, że typowe rymowanki są zazwyczaj „powolne i spokojne”, więc rozpoczęli od małego projektu, szukając bardziej optymistycznej piosenki „dla nowej generacji”, która byłaby atrakcyjna na całym świecie.