TourRadar to internetowa strona internetowa biura podróży i opinii, która specjalizuje się w wycieczkach kilkudniowych. Twierdzi, że ma ponad 40 000 wycieczek od ponad 1500 różnych touroperatorów na całym świecie i działa jako rynek online dla zewnętrznych touroperatorów, aby wymienić ich wycieczki, aby podróżni mogli je znaleźć i zarezerwować.
Historia
Założona w 2010 r. TourRadar została stworzona przez australijskich braci Travisa i Shawna Pittmana i została zainspirowana przez ich serwis społecznościowy BugBitten. Od tego czasu TourRadar rozszerzyło się o recenzje i blog online o nazwie Days to Come.
2013
W czerwcu 2013 r. TourRadar ogłosił rundę aniołów finansowanych przez inwestorów, w tym byłego dyrektora generalnego Expedia, Erika Blachforda.
2014
W maju 2014 r. TourRadar pojawił się w austriackiej wersji Dragons 'Den, „2 Minuten, 2 Millionen” (2 minuty, 2 miliony), a zabezpieczone 500 000 USD w funduszach prowadzonych przez byłych dyrektorów generalnych Expedia i HolidayCheck, a także fundusze z SpeedInvest, austriacka firma inwestycyjna.
2015
We wrześniu 2015 r. TourRadar rozpoczął działalność w Ameryce Północnej, tworząc biuro w Toronto w Kanadzie. Christian Wolters, były wiceprezes ds. Sprzedaży i marketingu w Intrepid Travel, został ogłoszony dyrektorem zarządzającym w Ameryce Północnej.
2016
W maju 2016 r. TourRadar zebrał 6 mln USD w ramach finansowania serii A. We wrześniu firma ogłosiła, że będzie dodawać rejsy po rzece do swojego katalogu wycieczek.
Copyright 2024 puzzlefactory.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.