Już w latach 70. międzynarodowa sieć restauracji fast food Burger King próbowała wprowadzić linię wysokiej jakości burgerów. Te kanapki są częścią systemu, który ostatecznie stał się znany jako strategia sztangi; plan mający na celu poszerzenie menu Burger King o zarówno bardziej wyrafinowane, zorientowane na dorosłych taryfy, jak i produkty, które są bardziej zorientowane na wartość. Ten program ma na celu przyciągnięcie większej, zamożniejszej, dorosłej publiczności, która z jednej strony będzie skłonna wydać więcej na produkty lepszej jakości, przy jednoczesnym utrzymaniu menu o niższej wartości kosztów, przeznaczonego dla odbiorców bardziej świadomych kosztów z drugiej. Mamy nadzieję, że klienci będą początkowo zainteresowani niższymi cenami menu wartości i przejdą na droższe produkty, zwiększając ogólną sprzedaż.
Pierwszą poważną próbą sieci była część specjalnej linii Sandwich, która została wprowadzona w 1979 roku, to kanapka ze stekiem z polędwicy. Po awarii linii specjalnej Sandwich Burger King wprowadził kilka innych burgerów premium wykonanych z różnych mięs. Jednym z głównych przykładów wprowadzonych w 2002 roku była linia kanapek BK Back Porch Griller. Kanapka, wprowadzona w maju 2002 roku, była wyraźną porażką i pociągnęła we wrześniu tego roku. Kolejnym produktem wprowadzonym przez Burger King był Angus Steakburger, który zaczął sprzedawać w 2004 roku; również miał mało blask sprzedaży, częściowo z powodu gotowanego pasztecika. Kanapka została później przeformułowana jako Steakhouse Burger, w której zastosowano cieńszy, bardziej płaski, świeżo ugotowany placek.
Copyright 2024 puzzlefactory.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.