GroupM - puzzle online

GroupM jest największą na świecie firmą z branży mediów reklamowych, według rachunków. Firma z siedzibą w Nowym Jorku ma ponad 32 000 pracowników i 400 biur w ponad 100 krajach.

Historia

GroupM została założona w 2003 roku przez WPP Group, aby służyć jako spółka macierzysta agencji medialnych WPP, w tym Mindshare, MediaCom, Neo Media World, Wavemaker, Greenhouse Group, Essence Global, m / SIX, QUISMA, Xaxis, Outrider, Catalyst, Quasar, Movent, Vocanic i Plista.

Christian Juhl, dyrektor generalny Essence Global, przejmuje od Kelly Clark funkcję dyrektora generalnego GroupM od 1 października 2019 r. W marcu 2020 r. GroupM przejęła Sandtable, brytyjską firmę zajmującą się analizą behawioralną i stała się pierwszą grupą agencji medialnych, która celowo zainwestowała w modelowanie agentowe.

Operacje

Firma obsługuje ponad 32% światowych rachunków za media, co czyni ją największą operacją zarządzania inwestycjami medialnymi na świecie. Christian Juhl jest globalnym CEO GroupM i zarządza operacjami na całym świecie, w tym zarządzanie agencjami GroupM na całym świecie.

Wszystkie agencje GroupM to niezależne globalne operacje. GroupM działa jako rodzic i współpracownik w takich działaniach, jak handel, tworzenie treści, reklama cyfrowa, finanse, opracowywanie własnych narzędzi i inne kluczowe dla biznesu możliwości. Za pośrednictwem swoich agencji GroupM oferuje usługi wyboru mediów reklamowych, w tym: planowanie i zakup mediów, branded treści, media cyfrowe, ROI i badania konsumenckie, marketing internetowy (cyfrowy, bezpośredni, wyszukiwanie), tworzenie treści, marketing w mediach społecznościowych, reklama i rozrywka poza domem, sponsoring i marketing sportowy.

Klasa 1c puzzle onlineNina i Ben puzzle onlineNoéMAHIEU puzzle online