Signage to projektowanie lub używanie znaków i symboli w celu przekazania wiadomości do określonej grupy, zazwyczaj w celu marketingu lub pewnego rodzaju poparcia. Znak oznacza również znaki zbiorczo lub jako grupa. Podano, że termin signage został spopularyzowany w latach 1975-1980.
Znaki są dowolną grafiką graficzną stworzoną w celu wyświetlania informacji konkretnym odbiorcom. Zazwyczaj objawia się to w postaci orientacyjnego informowania w miejscach takich jak ulice lub wewnątrz i na zewnątrz budynków. Znaki różnią się formą i wielkością w zależności od lokalizacji i intencji, od bardziej ekspansywnych banerów, billboardów i murali, po mniejsze znaki drogowe, znaki drogowe, tablice wielowarstwowe i znaki trawnikowe. Nowsze znaki mogą również wykorzystywać wyświetlacze cyfrowe lub elektroniczne.
Głównym celem znaków jest przekazywanie informacji mających na celu pomoc odbiorcy w podejmowaniu decyzji na podstawie dostarczonych informacji. Alternatywnie, można zaprojektować znaki reklamowe, aby przekonać odbiorców o zaletach danego produktu lub usługi. Signage różni się od etykietowania, który przekazuje informacje o konkretnym produkcie lub usłudze.